2011. november 12., szombat

Sült oldalas ropogósra sütött hagymakarikákkal


Szeretem a hagymás rostélyost a rajta ficegő ropogós hagymával egyetemben. De a marhahús csak elvétve van jelen a konyhámban, a ropogós hagymát viszont nem szeretném mellőzni az asztalunkról. Adva van a megoldás, egyéb húsokon is kiválóan mutat. Sütöttem már csirkéhez, sertéshez.
Most éppen nagyon szép oldalas került elő, ebből készítettem hagymás sült oldalast rizzsel.
Az oldalast fél tenyérnyire darabolva, sózva sütőben sütöttem meg az itt leírt módon. Fokhagyma most nem került rá, hisz ropogós hagymával terveztem.
A szép nagy hagymákat tisztítás után karikákra vágtam, a karikákat szétszedtem és egy tálban liszttel összekevertem. Bő forró olajban, közepes lángon ropogósra sütöttem. Csak akkor sózom meg mikor már kisült, és kiszedtem az olajból.

Hozzávalók:
- 1 kg oldalas
- 5-6 fej szép hagyma
- 3-4 evőkanál lisz
- olaj a sütéshez

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése