2011. november 26., szombat

Adventi csacskaságok


Holnap Advent első vasárnapja, az első gyertya gyújtásának ideje.
Hála Colett játékának, az idén időben elkészül az adventi dekoráció.

Ezt készítettem a játékra,  a nappalink díszének szántam. Az alap a kiszáradt szilvafám darabja,nem engedtem eltüzelni. Lekérgeztem megdolgoztam alaposan csiszoló koronggal a felületét. Számomra is meglepően gyönyörű, szinte piros felület jött elő. A seb amitől a fa meghalt, ebben az életében díszére válik. Három mécsesnek martunk bele helyet, a negyediket a fa maga adta.
Kis maradék fonal a hópehelynek, kevés filc a csillagoknak.
Hát ennyi.

A bejárati ajtó díszének alapja a telek elvadult részét uraló  vastag, elfásodott iszalag darab. Betekertem szintén innét származó, számomra ismeretlen giz-gaz télre megjelenő formájával. Tényleg nem tudom mi ez, de minden ősszel ott tekereg a kert végében. Leszedve évekig képes megtartani ezt a boglyas formáját. Őszintén bevallom, a szemem rajta kel tartanom, nehogy a fiuk vagy a kecskék eltüntessék.
Piros rafia( valaki virággal hozta nekem) és pár horgolt kis girland díszíti idén.

A  nagy fiam szobájába szántam ezt a nemesen egyszerű asztali díszt. Lakatos munka során leeső vastag lemez hulladék hegesztve , festve és csak egyetlen horgolt karácsonyi csillag.

Elégedett vagyok, most jöhet az ADVENT

1 megjegyzés:

  1. Nem öröm, hogy a fák sorra betegednek... jelzés talán nekünk embereknek, de nagyon szép emléket állítottál róla... talán egy picit engem is inspirálva, mikor vasárnap a cseresznyefánk kivágott ágait kezdtem újrahasznosítani:-)
    Köszönöm, hogy gazdagítottad a látóterünket!

    VálaszTörlés