2010. október 11., hétfő

Vitaminsaláta most az üvegbe, a télen majd az üvegből.

 A napokba ősz anyó fagyos lehellete elől bemenekítettünk minden zöldséget , gyümölcsöt a kamrába és a pincébe.
 Így született ez a vitamin sali,amit akár így magában, akár kicsavarva a levétől majonézes öntettel is tálalhatok a télen.
Az almát,a káposztát és a hagymát vékony szeletekre vágtam, a sárgarépát pedig nagyobb lyukú reszelőn lereszeltem, a szőlőszemeket ollóval levagdostam a kacsról úgy, hogy kicsike szára maradjon.
Rétegenként üvegbe rakosgattam, soha sem nyomkodva, csak úgy, hogy kényelmesen érezzék magukat a rétegek.Leöntöttem a hidegen elkészített savanyúság lével, és a szokásos 2-3 napos pihentetés után mehet a kamra polcára.Istenien néz ki és az íze fantasztikus.

Hozzávalók:                                                  
-1  kg alma
-1 kg káposzta
-0,5 kg sárgarépa
-0,5 kg hagyma
-1 kg nagy szemű szőlő
- a lé leírását megtalálod a link alatt
                                                                      







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése